Return Policy
Returning and Exchanging products to Moon Beauty Wellness Sdn. Bhd. (lunapro.com.my)
We sincerely hope that you enjoy and are satisfied with our products and services. However, if you encounter any issues with the products you ordered from lunapro.com.my, such as damages during shipping or missing specified items. Please contact our customer service within 10 working days. Once our customer service team receives this information, they will assist you with the return or exchange process and subsequent event tracking.
我们衷心希望您喜欢并满足于我们的产品与服务,然而,如果您从Lunapro.com.my订购的产品出现问题,如:运送过程中受损或不含有您指定的展品,请在10天工作日内联系客服人员,客服人員收到後將會協助您進行退換貨物和后续事件追踪。
Kami dengan ikhlas berharap bahawa anda menikmati dan berpuas hati dengan produk dan perkhidmatan kami. Walau bagaimanapun, jika anda menghadapi sebarang masalah dengan produk yang anda pesan dari lunapro.com.my, seperti kerosakan semasa penghantaran atau barang yang dinyatakan hilang. Sila hubungi perkhidmatan pelanggan kami dalam masa 10 hari bekerja. Setelah pasukan perkhidmatan pelanggan kami menerima maklumat ini, mereka akan membantu anda dengan proses pemulangan atau pertukaran dan pengesanan peristiwa seterusnya.
Return and Exchange Policy
退换货政策
Polisi Pemulangan dan Pertukaran
We only accept cancellations of orders before shipment for a single order once. However, once the products are shipped, we regret to inform you that we do not accept any unreasonable return or exchange requests.
本公司仅接受在发货之前的取消订单。惟商品一经寄出,恕本公司不接受任何无理由退换要求。
Kami hanya menerima pembatalan pesanan sebelum penghantaran untuk satu pesanan sekali. Walau bagaimanapun, sekali produk dihantar, kami dengan kesal ingin memaklumkan bahawa kami tidak menerima sebarang permintaan pemulangan atau pertukaran yang tidak munasabah.
When receiving your parcel, it is essential to record the unboxing process using a device such as a phone or camera to safeguard the rights of both parties.
请在收到包裹后并进行开箱时,务必使用手机或相机等设备全程录影,以保障双方之权益。
Apabila menerima bungkusan anda, adalah penting untuk merakam proses membuka kotak menggunakan peranti seperti telefon atau kamera untuk melindungi hak kedua-dua pihak.
In the event of product defects, damages during shipping, or shipping errors. Please contact our customer service within 10 days of receiving the products, and provide "Name," "Order Number," "Contact Phone Number," "Name of the Returned Item," "Reason for Return," and photos of the issue. Once our customer service team receives this information, they will assist you with the return or exchange process and subsequent event tracking.
如发生商品瑕疵、寄送过程中破损或出现寄送错误的状况,本公司將於負擔此运送費用。請在收到商品的10天內聯絡客服人員,並提供「姓名」、「訂單編號」、「联络電話」、「退貨商品名稱」、「退貨原因及照片」等資料,客服人員收到後將會協助您進行退換貨物和后续事件的追踪。
Apabila berlaku kecacatan produk, kerosakan semasa penghantaran, atau kesilapan penghantaran, sila hubungi perkhidmatan pelanggan kami dalam tempoh 10 hari selepas menerima produk, dan berikan "Nama," "Nombor Pesanan," "Nombor Telefon Untuk Hubungan," "Nama Item Yang Dikembalikan," "Sebab Untuk Pemulangan," dan gambar masalah. Setelah pasukan perkhidmatan pelanggan kami menerima maklumat ini, mereka akan membantu anda dengan proses pemulangan atau pertukaran dan pengesanan peristiwa seterusnya.
Our company only provides "Return and Exchange" services. Any refund-related requests will not be accepted. In exceptional cases, they will be treated as special cases and require further discussion and subsequent processing solutions by the company.
本公司仅提供「退换货」服务,任何退款相关需求将不被接纳,如出现个别案件,将列入特殊处理案件,需经过公司的商讨再给予后续处理方案。
Syarikat kami hanya menyediakan perkhidmatan "Pemulangan dan Pertukaran". Sebarang permintaan berkaitan dengan pemulangan wang tidak akan diterima. Dalam kes-kes yang terkecuali, mereka akan diperlakukan sebagai kes khas dan memerlukan perbincangan lanjut serta penyelesaian pemprosesan seterusnya oleh syarikat.
The following conditions may affect your return rights
以下條件可能會影響您的退貨權益
Syarat-syarat berikut mungkin mempengaruhi hak pemulangan anda
Visible signs of use, damage, or deliberate staining on the product.
商品出现明显使用痕跡、毁坏或人為形成污渍。
Tanda-tanda penggunaan yang jelas, kerosakan, atau pewarnaan yang disengajakan pada produk.
When returning or exchanging products, please use the original packaging box to securely package the items. If the original packaging is lost or damaged, please use another intact box to protect the items. If the outer packaging of the product is damaged, LUNA PRO reserves the right to refuse your return request due to intentional damage.
退換貨時,請使用原包裝紙箱將需退換的商品安全包裹,若原包装已遺失或損毀,請使用其他完整紙箱包裝防護商品,若商品外包裝出现損毀,LUNA PRO有權基于人为毁坏而拒絕您的退貨退款要求。
Apabila memulangkan atau menukar produk, sila gunakan kotak pembungkusan asal untuk membungkus dengan selamat barang-barang tersebut. Jika pembungkusan asal hilang atau rosak, sila gunakan kotak yang lain yang masih utuh untuk melindungi barang-barang tersebut. Jika pembungkusan luar produk rosak, LUNA PRO berhak untuk menolak permintaan pemulangan anda atas alasan kerosakan yang disengajakan.
Damage to the product packaging, removal of seals, removal of adhesive, etc., without affecting your ability to inspect the product.
在不影響您檢查商品情形下,商品包裝遭到破坏、封條移除、貼膠移除等情形
Kerosakan kepada pembungkusan produk, penyingkiran segel, penyingkiran pelekat, dan sebagainya, tanpa mempengaruhi keupayaan anda untuk memeriksa produk.
If the returned product causes damage to the product during shipping due to packaging defects, We reserves the right to refuse return or exchange service requests.
若退回包裹因包裝瑕疵所造成運送過程中的商品傷害,本公司將有權利拒絕退換商品申請的服務。
Jika produk yang dikembalikan menyebabkan kerosakan kepada produk semasa penghantaran disebabkan oleh kecacatan pembungkusan, Kami berhak untuk menolak permintaan perkhidmatan pemulangan atau pertukaran.
This policy is only applicable to purchases made in our official website. If you purchased your item from one of our retailer or other online store, please understand that each store has its own return policy.
该政策仅适用于在我们的官方网站购买记录。如果您的商品是在我们的零售商或其他线上店铺购买的,请理解每个店铺都有自己的退货政策。
Polisi ini hanya terpakai kepada pembelian yang dibuat di laman web rasmi kami. Jika anda membeli barang anda dari salah satu pengedar kami atau kedai dalam talian lain, sila fahami bahawa setiap kedai mempunyai polisi pemulangan sendiri.